HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Kezdtek.

Óti 2011.01.25. 23:31

Sziasztok!

Nos, elindult a blogom. Valójában ez már nem az első blogom, 1x elkezdtem már, de az különböző okok miatt csírájában abbamaradt. Ezt viszont szeretném írni rendszeresen, és kitartóan. Hogy mi ihlette? Jó kérdés... mostanában jónéhány ismerős elkezdett blogot írni..és megfordult bennem, h nekem is kéne. Végül elvetettem. Aztán ma este olvastam egyik ismerős blog bejegyzését, amiben arról ír, h luxus nem használni azt, amit kaptunk Istentől. Nos, ha írói vénát nem is, de nagyon sok minden mást igenis kaptam Tőle! Szóval ez a blog leginkább amiatt jött létre, h ezeket megoszthassam veletek. Jah igen, számítsatok rá, h ebben a blogban leginkább az Istennel való kapcsolat életemre levetített létéről, eseményeiről fogtok olvasni. Nem garantálhatom, h mindig a szárnyalásaimról fogok írni. Ember vagyok, és bizony néha én is lent vagyok valahol a béka s...e alatt..ott is az iszap legalján. De nem baj, mert onnan szép talpra állni! És igen, Vele meg lehet csinálni, és igenis élmény vele az élet...de ezeket majd úgyis látjátok.

Mivel nem tudom, ismersz-e, bemutatkoznék. Pavelka Zsolt vagyok, 27 éves, szakmám szerint hangmérnök, bár az elmúlt 1-2 év alapján leginkább életművész. Csomó mindent leírhatnék itt most magamról, de sztem úgy jobb, izgalmasabb, ha szép lassan megismersz majd a blogon keresztül.

Első bejegyzést nem is írnék bővebben, a következőt már eseményről írom, megígérem! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr842613854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása