HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Future

Óti 2011.05.21. 22:07

Feltennék egy eldöntendő kérdést. Tudod mit hoz a jövő? Régen sokszor feltették nekem ezt a kérdést. Sőt én is feltettem magamnak. És mint reális ember, természetesen azt kellett mondjam, h neeem, honnan tudhatnám nem csap-e el egy autó, vagy történik valami totál váratlan. De azért mindig megvoltak azok a kis tervek, h nah akkor ez lesz, meg az lesz,stb. Most pedig el kellett jussak egy olyan pontra, hogy úgy érzem...tényleg nincs semmi biztos pont az életemben. Egyetlen dolog van, mégpedig Isten szeretetének, és kegyelmének valami egészen különleges biztonsága. Hogy milyen vagyok? Aki ismer, tudja, h nem igazán ismerem a szót, h lehetetlen, amit csak lehet, igyekszek megcsinálni, megoldani, legyen szó javításról, szervezésről, vagy épp egy kapcsolat kezeléséről. Hát most azt kell mondjam....(kb. 10 perce ülök, hogyan is folytassam, de nem találom a megfelelő szót) szóval most úgy érzem még ez sincs. Hogy mi fog ebből kisülni, nem tudom. De a lényeg mindenképp, hogy ez az egy ez megvan...és nem hagy el...és ez a legtöbb. Akár idézhetnék egy klasszikust: „semmi egyebet nem tudok mondani..kérem kapcsolja ki” De nem mondom, h kapcsold ki. Sőt...úgy érzem ez a megvilágosodás, ami igazán értékessé teszi bárki életét. Nos az enyémet mindenképp értékekkel ruházta fel. Ez a felismerés remélem vissza is ránt az aktív blogírók sorába, már csak egy kis plusz kéne naponta...mondjuk úgy 2-3óra minimum! :))

Life is hard...but Life is good!! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr762922414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása