HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Bőség

Óti 2011.09.13. 20:14

 Elképesztő! Egészen hihetetlen, hogy mindaz, ami olyan sok ember életében hiányzik részben, vagy teljesen, azt én magaménak tudhatom. Hozzáteszem nem az én érdemem, ajándékba kapom őket, de akkor is újra és újra rácsodálkozok erre. Hogy mire is gondolok? A barátaimra!

Történt ugyanis, hogy kitaláltam nemrégen, hogy kihasználandó a jó időt, kéne tartani egy grillpartyt. Korábbi felvetésre alapoztam az ötletet, nevezetesen az tini munkában együtt munkálkodók voltak az egyik része a kiszemelt meghívottaknak, a másik része pedig azon barátaim, ismerőseim, akik nem része ennek a csapatnak.(ezt most jól megaszondottamJ ) Szóval kiment a mail, és nem mondhatnám, h ráugrott a nép az invitálásra. Néhány közelebbi barát azonnal jelezte, hogy szívesen jön, gondoltam, oké, akkor leszünk mondjuk 10-en. Hangsúlyozom, már ez is kb. a bővölködés kezdete. Aztán ahogy közeledtünk, mindenféle háttérinfókból hallom, h ez is jön, meg az is jön, csak épp nekem nem jeleztek vissza. Ekkor gondoltam, leszünk kb. 15-20-an. Aha. Szombat reggelre ott tartottam, h bakker…mit süssek, a hús már bepácolva, és mégis mit fogok adni annak a 30 embernek, akik eljönnek?! Ráadásul a pácok közül 2 fajta ott debütált. Mi van, ha nem is sikerült jól, és mással kell helyettesíteni? Sikerült kiötleni mindent és azzal a lelki nyugalommal értem haza délután a suliból, h mindenre gondoltam, és kész leszek. Persze nem lettem, de ahogy ez lenni szokott, minden megoldódott. Szép lassan elkezdett gyülekezni a nép is, én meg egyre izgatottabb lettem. Ugyanis ez volt az első, hogy ilyet csináltam, és hát volt bennem egy egészséges drukk, hogy vajon hogy fog elsülni az egész. Ahogy nekiálltam sütni az első adagot, és megették, mindenkinek ízlett, aztán jött a dijonimustáros-borecetes hús, az még jobb, majd az est kedvencének kikiáltott joghurtos-korrianderes. Ezután jöttek a virslik, kolbászok,stb, és én ott álltam a grillsütő mellett, Tatuval(egyik barát) beszélgetve, és figyeltem a társaságot. Néha nem is igazán hallottam, h mit mond, mert bennem csak ott dobogott a hála. Ezek az emberek a barátaim! És nem mellékesen tesóim az Úrban. És bár még nem teljesen tiszta, de tudom, h nem véletlenül kaptam ezeket a kapcsolataimat. Igyekszek méltó lenni hozzátok, kedves barátaim. Azokhoz is akik ott voltatok, és hozzátok is, akik nem tudtatok ott lenni. Bőség. És hála. Mikor este lefeküdtem, ez a két dolog kattogott bennem. Meg persze, hogy nem rontottam el a kaját, és mind a 34 ember jó lakott. J És már most agyalok a következő ilyen megmozduláson…Mert folytatás következik!! ;)

Life is hard…but Life is so good! J

Címkék: barátok bőség grillparti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr723225158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása