HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Közelíts! 2.

Óti 2011.03.16. 17:00

Nos, ígértem, hogy írok még az ifitaliról. Hogy milyen volt végül? Megfelelt a várakozásaimnak: ferge-teges! :)

Két éve voltam először kőrösi konfin, és nagyon tetszettek Bálint Gyula tanításai. Aztán tavaly egykori pásztorom D. Nagy Tamás volt, aki az Enharmony által Isten jelenlétébe bevezetett  fiatalságnak adta át Isten gondolatait. Hát mit mondjak...magasra tette a mércét!

Mikor hallottam, hogy az idei konfin a gyülekezetem –Pécel, Kármel- dicsőítő csapata fog szolgálni, megörültem. „Háhá!Lesz egy kis hazai! :)” Nem tudom, ki hogy van vele, de én az a a fajta vagyok aki nagyon tudja élvezni az új dolgokat...de valahogy mégis hazahúz a szívem mindig. Így voltam ezzel is. Aztán érdeklődtem, hogy ki fog tanítani? Gere József volt a válasz. Nem hallottam korábban, próbáltam kérdezősködni,de nem túl sok infót kaptam. Így kíváncsian vártam. Kiderült, hogy nem is ’csak’ ő lesz, hanem a Gere házaspár! Nah innentől kezdve még jobban érdekelt a dolog, lévén, hogy nem sűrűn hallani nőt tanítani a gyülekezetben. Az ezzel kapcsolatos szerény szkeptikusságomat félretéve igyekeztem meghallani minden szót. És hát meg kell mondjam őszintén sok story-t, és sok olyan dolgot hallottam, amik nem sok újdonságot tartalmaztak. VISZONT! És ez egy hatalmas viszont! Olyan mélyen érintettek most ezek a gondolatok, mintha egy új világot fedeztem volna fel magamban! Nemhiába...azok a szavak amiket a Szent Szellem el akar juttatni a szívünkbe sokszor olyan egyszerűek, hogy a kisgyerek is megérti...mégis élesebbek a 2 élű kardnál. Nos számomra ilyen volt a Gere házaspár szolgálata. És nagyon tetszett ahogy megfogták a témát. Közelíts! Olyan sokszor voltam én is úgy, hogy láttam magam előtt egy célt, és küzdöttem,izzadtam, hogy elérjem, de a fal egy bizonyos részénél elfáradtam, és visszaestem, és kezdhettem elölről. Holott a közeledés egyik legkézenfekvőbb módja, ha lebontjuk magunk elől az akadályokat, amelyek elválasztanak minket Istentől. Nos, kézbe vettem a csákányt, hogy lebontsak falakat!:))

A kőrösi hétvégék egyik része mindig a vadkerti fagyizások. Most sem volt ez másképp. Így esett, hogy mind2 nap meglátogattuk az ország egyik legjobb cukrászdáját! Finomabbnál finomabb sütik, és fagyi társaságában jókat beszélgettünk. És még fogadáson nyert fagyit is kaptam! :)) Ha arra jártok semmiképp ne hagyjátok ki!

Sorolhatnám még az élményeket, a társaságot, a barátokat, az együtt kajálásokat, a játszóterezést,stb de csak remélni tudom, hogy jövőre ismét együtt tölthetem ezt a 2-3 napot ezekkel az emberekkel, akikkel idén, és akik pedig nem voltatok,kedvet kaptok, és jövőre ott lesztek! ;)

Külön szeretném megköszönni a Kőrösi csapatnak a szervezést. Efi, aki a gyülekezet vezetője mondta, hogy kb. 60 ember dolgozott azon, hogy mi jól érezhessük magunkat, és fizikailag,szellemileg gazdagon mehessünk haza. KÖSZÖNÖM!

És természetesen Hédinek a szálláslehetősséget,kajákat,muffint! És a srácoknak is, hogy senki nem horkolt, hanem nyugodtan alhattam!:)

Egy szó, mint száz...egy remek hétvége volt, amiért hálás vagyok Istennek!

Life is hard, but Life is good!!! :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr152744751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása