HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Mix

Óti 2011.02.04. 00:26

Mixing(keverés)...ez sokáig olyan egyszerű, és hétköznapi dolog volt számomra, ami teljesen a részem volt. Ez volt a munkám, hangmérnök voltam. Majd abbahagytam, eltelt 2 év, és a héten ismét kevertem. Na nem úgy mint régen, az MCI pulton, és highend eszközökön...pedig jajj de élveztem...most a héten itthon, egy laptopon, és 2 Genius gyártmányú hangfalamon. Komolyan mondom, h a szakma ledegradálása, amit csináltam. Viszont néhány dolog ismét megbizonyosodott bennem.

Lehet hallottátok már, h aki az eke szarvára teszi a kezét, és hátratekint az nem méltó...

Nos ezt Jézus mondta...és nagyon tudta, h miről beszél.

Az én életem is ilyen...és valószínűleg vannak így mások is. Annak idején kb. 20 éves koromban eldöntöttem, h én bizony hangmérnök leszek. Emlékszem kedves egykori osztályfőnököm, Tulkán Zsolt szavaira: "belőled??? sose lesz hangmérnök!!! ahhoz rengeteget kell tanulni, és aki ilyen lusta tanulni, abból biza nem lesz!!" Majd ugyanezen tanárom elismerően nyilatkozott az egész osztály előtt az 5 éves évfordulónkon, h bizony nem gondolta volna, h megcsinálom, ráadásul sikeres leszek benne.

Szóval 22 éves koromban elvégeztem a sulit, majd nem egész 1 év múlva elindult a saját stúdió. Szépen alakulgattak a dolgok, gyakorlatilag 2 év múlva túlzás nélkül egy profi stúdiónk volt 2 társammal. És kb. ekkor kezdett el felfordulni az életem. Isten útján jártam...de sokszor egész nap a betépett, bedrogozott zenészekkel voltam, és az ő zenéjüket csináltam. Akarva-akaratlanul, de hatással voltak rám. És akkor ezt az igét olvastam...és döntés elé kellett álljak. Vagy befejezem a dolgot, ami az álmom volt, amit kitanultam, amit csináltam, amiből éltem...és igen, amire valahol büszke is voltam, vagy pedig előre nézek, és Isten útján fogok járni. Döntöttem. Lassan 2 éve, h teljesen kiszálltam az egészből, a stúdiót eladtuk, én pedig pályát változtattam. Az elmúlt 2 évben leginkább életművész voltam, de néhány héten belül új fordulat jön...de erről majd később írok. :)

Viszont ahonnan ide kanyarodtam, az az, h a héten ugyebár kevertem. És kb minden ami elromolhatott az elromlott. A komplett rendszert újra kellett telepítenem, eltűntek a stúdió programjaim 3/4-ed része, amit netről kellett beszerezzek, aminek köszönhetően(meg kicsit a hülyeségemnek) bejött egy vírus, amitől lehalt az egész...kezdhettem elölről. Szal Isten ismét emlékeztetett....ne forduljak hátra! :)

Mi ebből a tanulság? Számomra mindenképp 2 dolog:

1. legyek következetes a döntéseimben.

2.Isten nagyon tudja, h mi a jó nekem!!!

Teljes békességem van a dologban, és tudom, h a legjobb úton haladok most már afelé, h a helyemen legyek...mert persze az út rögös...de majd még mesélek! ;)

Címkék: út studio mixing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr622637255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása