HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Friends

Óti 2011.02.01. 01:00

Ennek a postnak az első felét valószínűleg csak 1 személy fogja érteni teljesen, de ő abszolút. 'Kicsit' átírtam az eredetit. :) Mindenki mástól bocsi, igyekszek mellőzni majd az ilyeneket.

Hála Istennek sok barátom van. Azért írtam, h hála neki, mert ez valóban egy csoda. Nem volt egyszerű gyerekkorom, eléggé el voltunk szakítva az olyan kapcsolatoktól, amik által igazi barátságok alakulhattak volna ki. De eljött az ideje, h mindez leomoljon. Erről majd talán egy későbbi bejegyzésben írok. Lényeg, h mostanra egészen nyitott, és közvetlen lett a természetem. Ennek köszönhetően sok a barát,haver. Van egy barátom. Nagyon kedvelem. De most olyan irányba haladt a kapcsolatunk, amilyennek nem szerettem volna. Sőt talán már olyan szinten is volt. Hogy hogy alakult ilyenné? Leültünk, és utólag átbeszéltük. Anno a kapcsolatunk szép lassan hanyatlott lefelé, és mindketten másképp éltük meg. Viszont miután leültünk, és mindenről nyíltan beszélgettünk, mindketten felszabadultunk. Nem fejteném ki bővebben, ez a mi ügyünk marad, de egy konklúziót írnék ide mindenképp. Értékeljétek a barátaitokat, és mindent tegyetek meg annak érdekében, hogy meg is maradjanak. Ha bármi bajod van vele, beszéld meg vele nyíltan, őszintén! Az igazi baráti érzést ne várd a másiktól, hanem önzetlenül add! Akár visszakapod, akár nem! Az igazán szerető barát hatalmas kincs!!!

Más...Hétvégén 2 fontos esemény is történt. Először is volt egy zenei felvételem. Az eredeti szakmám hangmérnök, dolgoztam is benne kb 3 évig, de végül váltani kellett. Viszont most ismét úgy alakult, h CD-t készítek..na nem nagy dolog...csak gépen lekeverem, de nagyon élveztem ismét az élő felvételek szokásos izgalmát, kihívásait. A másikat még most sem hiszem el! :D Elkezdtem táncolni!!! Lesz Március 11-13-án Kiskőrösön egy ifjúsági találkozó. Ezek arról szólnak, h keresztény fiatalok összejönnek, és jól érzik magukat egymás, és Isten társaságában. Na ezen a konfin fogunk mi(3lány-3fiú) előadni egy táncot!! Nem egyszerű a koreo, a tánc is elég gyors, és életemben nem csináltam ilyesmit, de 1x mindent ki kell próbálni! :D Nekem erre most, 27 évesen jött el az ideje! Kellően izgatott vok. Szeretném kipróbálni magam, és megmutatni saját magamnak, és másoknak egy újabb oldalamat, amit eddig nem ismertek.

Kiskőröshöz kapcsolódik egy másik dolog is. Barátokra találtam ebben a vidéki kisvárosban.  Olyan barátokra, akiknek tényleg fontos, h mi van velem, és akik fontosak nekem is. Ez utóbbi nem újdonság...én eléggé ez a tipus vagyok, aki törődik a barátaival, de hogy ezt vissza is kapjam ilyen módon, nem mindig sikerül...Szal Hédi, Evy, köszi, h vagytok nekem!!! És igen, lányok...ezen ne lepődjetek meg...mindegyikük tudja, h csak barátok, és több nem. És bennem sem fordul meg. Persze megkaptam a hétvégén is az erre vonatkozó célzásokat, de már megtanultam lekezelni őket..Ez van...az emberek sokszor nem értenek meg. De ez hadd legyen más problémája. Én Hálát adok értük!

Jah igen, és Héditől kaptam karácsonyra egy karkötőt, amit sikerült ma megpreparálnom, szal ismét tudom hordani...a szöveg rajta: friends :))

Címkék: friends kiskőrös

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr562629443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása