HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

folyt. köv.

Óti 2011.11.20. 17:35

Szia kedves olvasó, aki rátévedsz a blogomra, amit én sajnos eléggé elhanyagoltam mostanság. Nem magyarázkodok, hogy miért, tömören röviden nem volt netem sem, és publikus témáim sem az életemből, amiről szívesen írtam volna.
Viszont!

Elkezdtem dolgozni egy témán, ami azt gondolom igen sok fiatalt érint. Mégpedig a párválasztás témaköre. Mivel jómagam keresztény fiatal vagyok, nyilván ezt a témát is elsősorban a biblia alapján próbálom boncolgatni. Azt gondolom, nem árulok el vele nagy titkot, ha azt mondom, ma az egyházban ez a terület nem működik megfelelően. Ez, és a személyes életem voltak a legfőbb mozgató rugói annak, h belevetettem magam ennek tanulmányozására, és ezek alapján kialakult gondolataimról fogok hamarosan elindítani egy gondolat megosztó sorozatot. Kérlek figyelmesen olvassátok, ne csak bele-bele olvasgatva, ugyanis egyben kell megérteni a témát, ha azt szeretnénk, h a várakozós-keresgélős, a jegyesség, és a házas éveink is boldogan és felszabadultan teljenek. Néhány nap, és jön az első rész, és így tovább! Remélem hasznotokra lesz, és felszabadulva erre a területre tudjuk majd mindannyian megélni az Isten ajándékait!

Addig is...Life is hard..but life is so good! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr553398552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása