HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Open-Closed

Óti 2011.05.06. 12:37

Azt hiszem elért a hulláma annak a sajnálatos jelenségnek, ami sok embert sújt manapság, és ez nem más, mint az időhiány. Nem igazán vagyok az a fajta, aki minden apró dologról írni szeretnék a blogon, hogy milyen kv-t ittam, vagy épp mit látok az utcán....én inkább azokról írok, amik foglalkoztatnak, és hasznos gondolatok lehetnek esetleg mások élethelyzetében is. Akár mert tanulnak az én hibáimból, akár mert hasznos tippet kapnak ez által. A többire ott a fész, az kb. erre jó. :) A blogot többre tartom sokkal. Viszont most az életemben az időhiány, és az alkotói válság olyan szinten utolért, hogy picit pihentetem a blogot. Nem zárom be, időnként írok majd ezt-azt, de az intenzitás fog valszeg visszább esni. Legyetek türelmesek, vissza fog térni...ráadásul biztos, h megújult erővel! ;)

Addig is...Life is hard...but Life is good! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr42882036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása