HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Birthday powaaa

Óti 2011.04.18. 15:02

Mikor gondolkoztam, hogy milyen lesz vajon ez a hétvégém, eleinte nem sok elképzelésem volt. Az elmúlt években a fantasztikus barátaimnak köszönhetően jobbnál jobb meglepetések, és szülinapi feelingek voltak. Komolyan mondom, hogy csak Istennek lehetek hálás ezekért az emberekért! Én abszolút úgy érzem, hogy nem érdemlem, meg őket. Egytől egyig fantasztikus emberek, akik a létezésükkel, gondolataikkal, értékeikkel, poénjaikkal, kattantságaikkal, stb. mind az egyik legfontosabb értéket képviselik az életemben. Nagy-nagy öröm, hogy ilyen emberek vesznek körül! Élmény visszagondolni pl. mikor még a stúdióban egyszer csak megjelentek egy túrórudi tortával, és egy fantasztikus ajándékkal, vagy mikor tavaly több száz emberrel együtt köszöntöttek fel. Ezek mind olyan mélyen égtek bele az emlékeimben, hogy biztos, hogy soha nem fogom őket elfelejteni!

Ezen a hétvégén úgy terveztem, hogy lemegyek Békésre, ott épp ifikonferencia van, és egy remek hétvégénk lesz. Végül azonban sokan visszamondták a részvételt, így nekem is elment a kedvem, és végül nem mentem. Helyette egy remek kis szombatnak ígérkező program volt alakulóban. A mottó: spontanitás! :) Szombat reggel elvégeztem a kerti teendőket, majd átmentem Pécelre, ahol a gyüliben az 1N4P(remélem jól írtam) formáció próbált, és nekik kellett egy kis segítség. Tök jó az a csapat, remek emberekből áll, hamarosan hallhatjuk őket élőben is, sztem érdemes lesz! Nah szóval ott végeztem, majd du. elindult a szülinapos du:) kv,dumálgatás,citadella,vapiano,házimozi, minden volt benne. Sokat nem nagyon tudok hozzáfűzni. Ahogy a citadellán meg lett jegyezve, „nem vagyok a szavak embere. Hanem sokkal inkább a tettek, gesztusok, amik jelentőséggel bírnak” Ez pontosan így van :) Szóval csak annyit mondanék, hogy Köszönöm!!! Másnap gyüli, kaja, beszélgetés, majd jött az este. Elvileg egy megbeszélésre mentem a gyülibe(bár némi gyanúm azért volt...), ahol az eddigi sztem legviccesebb meglepetésben volt részem :) Szegény srácoknak nem könnyítettem meg a dolgukat. Ők bújtak mindenfelé, de arra nem készültek fel, hogy én oda megyek a gyüliben, ahonnan simán meglátom őket(akaratomon kívül). Szal irtó vicces volt látni őket, ahogy a falhoz tapadva várnak egyik oldalról, majd kitör belőlük a nevetés, mikor észreveszik, hogy a másik oldalról megláttam őket! :))Majd megkaptam a tortámat, ami időközben rendellenes módon a földre került :)) Az fix, hogy nem egy snassz szülinapi köszöntés volt, és én nagyon nagyon élveztem, és jól esett. Majd ezután jött a hab a tortára a sztem két legkattantabb barát jóvoltából, akiktől elképesztő ajándékokat kaptam! Komolyan mondom, le a kalappal kreativitásban!!!(legközelebbi ajándék vásárlásotokról videóblogot is kérek!!! ;)) Egy jó kis kvzás, beszélgetés, és jóóóó sok nevetéssel zárult a szülinapi hétvége. FANTASZTIKUS VOLT!!!!

Mindenki, aki hozzá járult valamilyen formában annak nagyon szépen köszönöm! (a túróba is a magyar nyelvvel, hogy nem tudom vele valóságos formában kifejezni azt, hogy mennyire hálás vagyok értetek!!!) Szóval köszi skacok! Mindenkinek! Szándékosan nem írtam egy nevet sem, mert azért is hálás vagyok, aki nem tudott ott lenni, de szeretett volna, mint azért, akivel a legtöbb időt töltöttem! J)És természetesen annak a rengeteg embernek is, akik FB-on köszöntöttek fel!

Life is hard..but Life is soooo good! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr72836838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása