HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

A meglepett szív

Óti 2011.03.18. 10:03

Kedd estére úgy döntöttünk kedves barátaimmal, hogy elmegyünk a Golgota gyülibe, és megnézzük az I heart revolution film magyarországi ősbemutatóját. Nem mondhatnám, hogy feszült várakozással mentem, inkább kíváncsisággal, hogy vajon hogy éli meg a Hillsong United csapata a turnéjuk backstage időszakait.

Annak idején, mikor a Pecsában felléptek, volt szerencsém a háttérben mozogni, így valami hasonló eseményekről készült filmre számítottam. Nos, az első 2 perc után rájöttem, hogy itt valami egészen mást fogok látni. Kapkodtam a fejem a gondolatszál összetettsége miatt, és csak kaptam az impulzusokat folyamatosan. Én általában a totális felhasználói szemmel nézem a filmeket. Persze előnyben vannak a tartalommal bíró filmek, és valószínűleg semmivel nem lehetne rávenni pl egy high school musical megnézésére. Erre is úgy mentem, hogy izgalmas és érdekes szösszeneteket lehet majd látni a United csapatáról. Vártam, hogy a film kiszolgálja az érzékeimet. Hamar rá kellett jöjjek, hogy a film pontosan arról szól, hogy az én kicsinyes vágyaim, és igényeimmel szemben hogyan, és milyen körülmények között élnek emberek sokfelé a világban. És mindezen tények felismerésének hatására hogyan alakult át alapjaiban ennek a zenekarnak a gondolkodása, miközben körbeutazták szó szerint az egész világot. A film valóságos módon mutatja be a szegénységben, és nyomorban élő emberek körülményeit a jóléti társadalomban élők-mint pl mi- szemszögéből. És mindezt úgy, hogy közben Isten szeretetét képviseljük. Szavainkkal,dalainkkal mindenképp..... A film azt mutatja meg, hogyan vált egy turné a csapat szívének átformáló eszközévé. És egy kicsit arról, hogy miként tud Isten szeretete megnyilvánulni általunk...talán úgy, ahogy eddig még soha!

Ajánlom, hogy aki csak teheti nézze meg ezt a filmet, és engedje, hogy Isten elindítsa a szívében a forradalmat! Vetítési időpontok: port.hu/a_sziv_forradalma_we_re_all_in_this_together/pls/fi/films.film_page

 

Címkék: film szeretet i heart revolution

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr42749481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása