HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Egy kicsit magamról...

Óti 2012.05.18. 17:26

rally.jpgMikor tavaly augusztusban kiköltöztem Németországba, még nem tudtam, max terveztem, hogy mikor fogok végleg hazaköltözni. Nos, a hazajövetelem megtörtént március közepén, azóta itthon élek, és nagyjából teljesen átalakult az életem, sok területen radikális változások következtek. A változások jók. Előre viszik az embert, sokszor olyan esetben is, amikor látszólag, és emberileg úgy tűnhet, visszalépett.

mitfahrer_1.jpg

 Isten minden helyzetünket jól ismeri, és ha ő a mitfahrer, akkor az ő terve célba vezet minket. Valami ilyesmi történt velem is. Bemondott egy “élesen jobbra” utasítást, én pedig berántottam a kormányt. Jó döntésnek bizonyult, amit köszönök Neki. Új munka, új élethelyzetek, új emberek léptek az életembe, amik/akik mellett elmentem volna, ha nem engedelmeskedek. Most erre tartok, és remélem továbbra is olyan nagyszerű utasításokat kapok a navigátoromtól, mint akkor, mikor ez a folyamat elindult. :)

 

Hogy miért most írok erről? Mert most tudtam kijönni, hogy a Italexport_konyvszekreny_431_1.jpghazaköltözés is megvalósuljon. Ezzel az úttal lezárul az elmúlt 7-8 hónap, ami sok mindent tartogatott számomra. Ezekért is hálás vagyok, de ahogy az életben sokszor megfigyelhető, valaminek meg kell halni ahhoz, hogy valami új születhessen. Én eltemettem ezt az időszakot, az emlékeket, tanulságokat pedig feljegyeztem, és elraktam életem kis polcára.

Jöjjön hát az új fejezet!

Címkék: németország élethelyzet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr644524653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása