HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Jelen

Óti 2011.02.16. 13:01

Nos elég sok minden történt velem az elmúlt 1,5 hétben, amiben természetesen vannak jó, és van sajnos néhány kevésbé jó dolog is.

Elkészült a CD! :) És egészen hallgatható verziót sikerült összerakni, aminek nagyon örülök. Fontos volt ez nekem is, a csapatnak is, és biztosan nagyon sokaknak a gyülekezetemből is az lesz! Hogy miről szól? Egyszerűen egy eszköz arra, h a kocsiban, melóban, házimunkában, tanuláskor, bármikor szólhasson Isten dicsérete. Mi is az a Dicsőítés? Anno a zsidó istentisztelet szerves része volt az, hogy az oltáron folyamatosan égjen a tűz. Nos, én ezt így fogom fel...kell h Isten dicsérete folyamatosan szóljon. Persze én sem csak ezt hallgatom, és nem is éneklek non-stop...de valaki biztosan énekel akkor is, mikor én nem teszem. Tudjátok manapság olyan elcsépelt dologgá vált az, h megdicsérünk valakit, valamiért. Pedig legyünk őszinték. Mindenkinek jól esik a dicséret. Még ha esetleg nem is tudjuk lekezelni. Én pl ilyen vagyok. Nagyon zavarba tudok jönni.... Na de Isten! Ő örömét leli benne! És ha valaki, akkor Ő méltó rá! Gondolj csak bele, mennyi minden történt veled életed során, amire nem tudsz racionális magyarázatot adni! Amire azt mondtad, vagy legalábbis gondoltad magadban, h ez tuti nem véletlen...itt valami 'csoda' történt! Nos..tudd, h ilyenkor az Ő keze volt a dolgok mögött! ;) És ezek csak kis szösszenetek abból, amiért ő megérdemli, hogy mindenünkkel, és minden erőnkkel Őt dicsérjük.

Aztán a másik rendkívül fontos esemény a hétvégén megtartott Télparty volt!

Hogy mi is ez? Ezt a kérdést tette fel nekem az egyik technikus a koncert előtt. Mi ez tulajdonképpen? Nos mondtam neki ami eszembe jutott, és egy nagyon jó kis beszélgetés bontakozott ki. :) "Hát party!" Mire a válasz: "Ok, de a keresztények nem partyznak!"

Elgondolkodtam. Valóban az emberek nagy többségének egy klasszikus kép él a tudatában, mikor azt hallja: keresztények. Templomba járó, csendben mormogó, és a pénzüket a papnak adó emberek, akik a lelkiismeretüket nyugtatgatják azzal, hogy létezik egy Isten.

Ezzel szemben mi is az igazi kereszténység lényege? Hogy kapcsolatban legyünk Istennel, és hirdessük az evangéliumát! Mi ez az egész? "Olyan megfoghatatlan..." Mondta a srác. És pontosan...megfoghatatlan. Pontosan ezért nem hideg templomokban ücsükélésről szól ez a dolog, hanem egy kapcsolatról. Arról, hogy létezik egy valódi személy, aki számunkra elképzelhetetlen módon szeret minket, és arra vágyik, hogy mi megismerjük őt minél jobban. Nem törvényekről,meg szigorú szabályokról szól. Egyszerű példa..tételezzük fel, hogy van egy gyereked. Megengeded neki, hogy hozzányúljon a forró sütőhöz? Vagy hogy kint rohangáljon az úttesten? Nyilván nem, mert tudod, hogy baja eshet. Valahogy hasonlóan van velünk Isten. Tudja, (sokkal jobban mint mi)hogy mi a jó nekünk, és ami nem, attól megpróbál megvédeni. Miért? Nem azért, mert neki így tetszik...hanem mert szeret!!! Na mármost ha valaki ennyire szeret engem...akkor hülye lennék nem szeretni ezt a személyt. Őt, aki a legeslegjobban szerethet. Számomra elsősorban ezt jelenti az, hogy keresztény vagyok. És persze még rengeteg minden mást is, de azokat majd máskor fejtem ki. És hogy visszatérjek a sráchoz...elgondolkodott a dolgon, és biztos vagyok benne, hogy fogok még beszélgetni vele erről.

Aminek pedig nagyon örültem ezen az estén, hogy közel 25-en döntöttek úgy, hogy ők szeretnék, hogy Istennel kapcsolatba kerüljenek, és az Ő útján járjanak!!! :))

Life is hard, but Life is good!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr452665223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása