HTML

Óti egyszerű, de nagyszerű élete!

Óti vagyok. Szeretek élni! A barátok, a beszélgetések lételemem. De leginkább az életemről, a gondolataimról fog szólni ez a blog. Keresztény vagyok, találkoztam Istennel, szal ez lesz a fő vonal...remélem hasznodra válik az olvasgatása. És persze nekem is az írása :D

Friss topikok

Christeens promo

Óti 2011.04.15. 03:38

Hajnal van, és jól esik most írkálni. Most fejeztem be a Christeens promó videójának a hanganyagát. Mikor Peti megkért, hogy rakjam össze, úgy voltam vele, ok, persze megcsinálom, a többi után rutinból fog menni. De asszem ilyen szinten még nem ’másztam bele’ filmhangba. És élveztem. Főleg akkor, mikor Petivel ment az ötletelés, hogy hol hozzunk előrébb egy csattanás egy frame-el, vagy a szmötyik hol maradjanak, és legfőképp, hogy mi legyen az atmoszféra hangokkal, és a dobozhangú riport alanyokkal. :)) Kb. 1 hónapja volt egy kis vitánk, hogy vajon kinek a munkája összetettebb, és tud vele jobban hatni, alkotni. Természetesen mindketten védtük a sajátunkat. Most picit jobban elismerem az ő álláspontját, és remélem ő is az enyémet. Élveztem, mikor szembesültünk azzal, hogy a zseniális képek egyszerűen nem működtek addig, amíg a hang olyan nem lett, ahogy ő azt megálmodta. Szal azért kell az a hang a hatáshoz! ;) Rájöttem, hogy szeretek filmhangot csinálni. Meglátom, mit tartogat(ha tartogat valamit) ezen a területen a jövő.

Hogy milyen lett a videó? Nyilván meg fogjátok nézni, és döntsétek el ti.

Hogy nekem miért tetszik? (Igen,tetszik:) ) Két dolog fogott meg benne. Az egyik a minőségi javulás. Azt hiszem sikerült ismét egy szintet fejlődnünk a korábbiakhoz képest. Aminek azt hiszem, és meg vagyok győződve róla, igen nagy jelentősége van. Mert ezt a videót pl. nem csak mi, keresztények fogjuk megnézni, hanem nagyon sok nem keresztény, osztálytárs, barát, kolléga fogja látni. És vajon ők egy gagyi kis videócskát látnak majd, ami alapján nagyon könnyen az egész rendezvényt, sőt sokszor ámblokk a kereszténységet is bekategorizálják a gagyi közé. Vagy egy minőségi filmet, aminek a végén lesimogatják a karjukon felálló szőrszálakat, és meglátják, hogy Isten országa igenis tud, és ad is minőséget. Sőt, ezáltal, és ezzel együtt befogadja a film mondanivalóját is! Nah innentől kezdve válik a minőség nagyon is szükségessé, fontossá, és nélkülözhetetlenné.

 A másik ok, amiért nekem tetszik, az a téma. Nagyon valóságosan, és lényegre törően lett megfogva a lényeg. Mégpedig, hogy mit teszek én??? Emberek milliói élik körülöttünk az életüket. És úgy gondoljuk az agyunkkal –sokan sajnos csak a szájukkal-, hogy szeretjük őket. Legalábbis be akarjuk tölteni azt a parancsolatát Jézusnak, hogy menjünk és hirdessük az evangéliumot, ami kihozza őket az égő házaikból. De ha egyszer köztük élünk, kapcsolatba vagyunk velük, akkor mégis miért van, hogy sokszor csendben maradunk? Ha a testvérünkről lenne szó, akit tényleg szeretünk, vajon hagynánk? :O Nem hiszem. És igenis el kell induljunk aktívabban munkálkodni azon, hogy az embereket felrázzuk égő házaikban! Nah erre lesz egy nagyszerű alkalom az Impact Now! Ha te hagyni akarod az embereket a helyzetükben, akkor ne gyere. De ha picit is úgy gondolod, hogy igen, az embereknek szükségük van erre, hogy felébredjenek, és kimeneküljenek az életre, akkor ott a helyed!!! És te erre alkalmas eszköz vagy! Szal ne habozz, jelentkezz, és gyere velünk, és mentsünk embereket Isten országa számára!

Life is hard...but Life is Good! :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otije.blog.hu/api/trackback/id/tr622827395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása